Nous contacter

Ons contacteren

We snappen dat je misschien brandende vragen hebt of dat er ineens vragen bij je opkomen. Daarom is onze Consumentenservice beschikbaar om je te helpen als dat het geval is.

 

Beste Nestlé-klanten,

Om bij te dragen aan ieders gezondheid, vragen wij aan onze medewerkers om van thuis te werken. Daarom verzoeken wij u vriendelijk om ons uw vragen te stellen via mail in plaats van via de telefoon. We zullen u sneller kunnen helpen.

De klantendienst

Email Nestlé Baby - Icône

Stuur ons een E-mail

We sturen het antwoord op je vragen rechtstreeks naar je inbox

Appelez Nestlé Baby - Icône

Bel ons

Deskundig advies kan je bij ons bekomen van maandag tot donderdag tussen 8u en 18u en vrijdag tussen 8u en 16u op het nummer

Écrivez à Nestlé Baby - Icône

Stuur ons een brief

Je ontvangt ons deskundig advies per post.

Klantendienst
Nestlé Belgilux SA

Birminghamstraat 221

1070 Brussel

(onnodig te frankeren)

Logo - expert
Neem een kijkje in onze FAQs, hier kun je vaak het snelst een antwoord vinden.
Hoe weet ik dat de bevalling begonnen is?

Vraag je gynaecoloog om een richtlijn. Om de twee of drie minuten weeën die een minuut duren is een goede indicatie. Wanneer je al je aandacht nodig hebt om de pijnlijke weeën te verdragen en de behoefte krijgt om je af te zonderen, is de kans groot dat de bevalling begonnen is.

Kan ik best met een fruithapje of met een groentehapje beginnen?
Beide zijn mogelijk. Het is wel aan te raden om met zachte smaken te beginnen, bijvoorbeeld wortel, courgette, sperzieboontjes of banaan, appel of peer. Bied in eerste instantie slechts één smaakje tegelijk aan en geef enkele dagen hetzelfde, om zo je kindje te laten wennen aan een nieuwe smaak. Wanneer je begint met een fruithapje, kun je in het begin best wat ‘zure gezichten’ krijgen.